İş

Manisa Ticaret Borsası ve Trendyol İşbirliği Programı Düzenlendi

Manisa Ticaret Borsası, TOBB ile Trendyol arasında imzalanan protokol üzerinden Trendyol ve Manisa Ticaret Borsası üyeleri arasında iş birliğini tesis etmek amacıyla “Trendyol ile E-Ticaret & İş Ortaklığı Buluşmasında İşletmelerimizi Bekleyen Fırsatlar” adlı bir program düzenledi.

Manisa Ticaret Borsası Meclis üyeleri ve üye iş yeri temsilcilerinin katılımıyla düzenlenen Manisa’nın gıda ve girdi ürün tedarik zincirinde yer alan markalı ve ambalajlı ürünlerin e-ticaret yoluyla bilinirliği, pazar genişliği ve satış verilerinin artırılması ve yeni pazarlama dönüşümlerine yöneliktir. henüz e-ticarete geçmemiş işletmeler için fikirler. Mevcut fırsatların ve e-ticaretin sağladığı fırsatların değerlendirilmesinin amaçlandığı programda; Manisa Celal Bayar Üniversitesi Öğretim Üyesi ve TOBB Manisa Akademik Danışmanı Prof. Genel tanıtımın, geliştirmede üstlenilen misyonun yer aldığı programın sonunda “Geleneksel Ticarette İnovasyon ve E-Ticaret Dinamiklerinin Karşılaştırılması” Trendyol Ege Bölgesi Satış ve İş Geliştirme Müdürü Efe Yurdakul ve Trendyol Ege Bölgesi Satış Müdürü Türkiz Orçun Yıldırım. TOBB’a bağlı oda ve borsalar iş birliğiyle bayii paneli sunumu ve e-ticarete katılmak isteyen borsa üyesi işyerlerine sunulacak fırsatlar masaya yatırıldı Manisa Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Sadık Özkasap, “Hepimiz biliyoruz ki son yıllarda artan ağırlaşan maliyet ve rekabet koşulları ve değişen tüketim kalıpları işletmelerimizi faaliyetlerini geliştirmeye yöneltmiş, klasik yöntemlere yenilerini eklemeye teşvik etmiştir. Özellikle pandemi döneminde, gelişen teknolojik altyapının üretim ve ticaret şeklini değiştiren ve sürdürülebilirlik için yeni bir kanal açan çok etkili bir faktör olduğunu gördük. Süreç sonrasında birçok tüketici yeni bir alışkanlıkla pazarı evlerine taşırken günümüzde her büyüklükteki işletmenin bir şekilde işini e-ticaret ile entegre edip satışlarını artırdığını görmeye devam ediyoruz. Genel ticaret içerisinde e-ticaret hacmi son 10 yıldır istikrarlı bir şekilde büyümektedir. Bu büyümenin önümüzdeki yıllarda da devam edeceği tartışılmaz. Bazı işletmeler kendi sunucu altyapılarını oluştururken, diğerleri tamamı taşınabilir eklenti, lojistik ağ, ödeme sistemi ve müşteri bağlantıları altyapısına sahip kanıtlanmış platformlarla işbirliği yapmaktadır. Üyelerimiz arasında e-ticaret yapanlar da var. Biz de e-ticaret işletmelerimizin Trendyol ile yeni kurallar konusunda bir uzlaşma sürecinde buluşması gerektiğini söylüyoruz. Artık e-ticarete girmemiş olanlarımızın da bu iş birliğine katılması gerekiyor. Bu nedenle kuru ve yaş meyve-sebze, zeytin, zeytinyağı, diğer bitkisel yağlar, yumurta, kırmızı et, beyaz et, süt ürünleri, konserve coğrafi bölge genişliği avantajı ile markalaşmaları ve marka bilinirlikleri artacak, kendi katma değerli çalışmalarıyla pazarları büyüyecek, 24 saat açık bir mağazada ilgi alanları daha fazla olacaktır. gün, haftanın 7 günü, işçilik ve emek tasarrufu ile. Fotoğrafın tamamında tarımın değerini hiçbir zaman ihmal etmeyen Manisa, gıda ve tarım alanında hem Türkiye’de hem de dünyada eser ve segment çeşitliliği yüksek bir üretim merkezi konumuna ulaşmıştır. dayalı sanayi. ekonomi “Pazarlamada e-ticaretin daha aktif kullanılması ile üretim potansiyeline bir itici güç daha eklensin.” – MANİSA

tuzlucahaber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu